KEMAS PARLIMEN PASIR SALAK

KEMAS PARLIMEN PASIR SALAK

Selasa, 13 Januari 2015

Sukarelawan MPTI membantu KEMAS Pasir Salak



Berat sama dipikul ringan sama dijinjing itulah ungkapan yang sesuai bagi menggambarkan keadaan di tabika KEMAS kg.gajah 1 ini. Kehadiran Skuad Sukarelawan Majlis Perbandaran Teluk Intan MPTI membantu membersihkan kawasan luar serta dalam kelas Tabika ini sedikit sebanyak dapat mempercepatkan proses pembersihan kelas tabika tersebut kerana pada ketika ini sesi pembelajaran kanak kanak tabika ini dipindahkan di dewan yang terletak bersebelahan dengan kelas tabika asal.

Terima kasih kerana sudi datang membantu melakukan kerja kerja pembersihan tabika ini, Diharap selepas ini dapatlah anak anak tabika kg gajah 1 ini meneruskan pembelajaran mereka di kelas asal dalam keadaan selesa.

kepada semua sukarelawan hanya allah sahaja dapat membalas jasa anda semua dan diharap kerjasama yg baik ini dapat diteruskan lagi di masa hadapan.

keadaan sebahagian peralatan kelas yang terjejas akibat banjir, ada yang masih boleh digunakan lagi tetapi kebanyakan nya rosak akibat lama terendam di dalam air banjir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan